יום ראשון, 23 בפברואר 2014

אפילוג


כבר שנה וחצי, מאז שיצאתי לדרך, שאני מתלבט האם לכתוב ולתעד את הדרך שעברתי ושאני ממשיך לעבור בכל יום מנקודת מבט מעט יותר אישית...

השיווק הולך והופך יותר ויותר אישי וככל שמתמידים בדרך מגלים את המורכבות הרבה של האנשים, הן ברמת התפיסה והמחשבה והן ברמת ההתנהגויות השונות בפועל.
ויחד עם זאת, אני לא יכול שלא להתפעל ולהתרגש מכל האנשים שאני פוגש לאורך הדרך. מכולם למדתי ואני ממשיך ללמוד וגם על כך אספר ואשתף בבלוג.

"מיומנו של איש שיווק" הוא מקום שבו אני מתעד, משתף, מתלבט ומוקיר אירועים, רעיונות, הגיגים ומפגשים מעניינים עם אנשים (ועם עצמי). זה המקום שמתאר את העולם מנקודת המבט האישית שלי. לפעמים מעט פילוסופית ומורכבת ולפעמים פשוטה להדהים. אני מקווה שעל הדרך, יהיו מי שייתרמו מהתובנות, שיהיו מי שיתחילו לשאול את עצמם שאלות ו...אתם יודעים מה, מקווה שבעיקר תיהנו. 

אז...איך אומרים: אנחנו יוצאים לדרך ושיהיה בהצלחה :)

שי טאובס

=================================================================
הכותב הינו יועץ שיווק והבעלים של חברת integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות - ייעוץ | ליווי | הרצאות | סדנאות
www.i-group.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה